wtorek, 30 grudnia 2014

Piękniejsza z każdą nocą czyli Śpiąca Księżniczka

To pudełko to prezent. Samnozakupiony prezent urodzinowy od Męża;) Przy restockach, czyli ponownie wystawionych na sprzedaż edycjach starszych boxów szybciutko spojrzałam, zamówiłam i zapomniałam co widziałam. Autentycznie. W dniu moich urodzin byłam pozytywnie zaskoczona trafnością, dokonanego w pośpiechu wyboru.

Mam zaszczyt przedstawić:
Princess Edition #2 Sleeping Beauty

Tu pudełko po rozpakowaniu...

 ...a tutaj cała jego księżniczkowa zawartość:

Pudło zawiera 6 pełnowymiarowych produktów mających na celu zamieniać nas w księżniczki wtedy kiedy śpimy.


1. ReinPlatz Intensive Moisture Pack 

Pielęgnacyjna maska do dłoni. Losowo wysyłano produkt do rąk lub stóp. Maska zawiera wyciąg z jojoby dla poprawienia elastyczności starzejącej się skóry. Nawilża skórę i poprawia stan paznokci.
 
2. Vella Neck Right Cream

Rozjaśniający, przeciwzmarszczkowy krem do delikatnej skóry szyji. Jest ona o 2/3 cieńsza niż na twarzy dlatego starzeje się szybciej. Produkt nie zawiera oleju mineralnego, talku, sztucznych barwników itd. Można używać nie tylko na szyję ale także na inne pozbawione elastyczności obszary.
 
3. D’Ran Aqua Eye Wonder Recovery Cream

Formuła bogata w kwas hialuronowy, wodę z lodowca, kolagen i wyciągi z 7 rodzajów wodorostów. Krem am liftingować i rozjaśniać cienie pod oczami. Używam go dopiero 3 dni ale bardzo przypał mi do gustu. Ma masełkową strukturę i dobrze się wchłania.

4. Dermahouse Aloe Vera Gel 

Żel na bazie wyciągu z aloesu (80%) z gatunku wszystkorobiących. Można stosować na twarz i na skórę całego ciała. Łagodzi i nawilża - jak to aloes.

5. From Nature e-Choice Aloe Vera AllCare Cream 

Organiczny aloes, wosk pszczeli, skwalan roślinny i witamina E to aktywne składniki tego malutkiego kremiku. Wygląda jest balsam do ust ale jest to kosmetyk multifunkcyjny. Można go nakładać nawet pod oczy.

 6. Dewytree Aqua  Collagen Peptide Sleeping Mask
Specyficzny dla rynku azjatyckiego produkt - maska którą nakładamy przed położeniem się spać. Ta zawiera kolagen, peptydy, kwas hialuronowy, ekstrakt z zielone herbaty, adenozynę, niacynamid, wyciągi z grzybów i Sciadopitys verticillata - rośliny nazywanej japońską parasolką. Bogaty skład i wielkie obietnice ze strony producenta. Maska ma rozjaśniać, odmładzać, chronić (to pewnie ta parasolka).

Memewartość zawartości pudełka, czyli cena wszystkich produktów podana przez Memebox to 129$.


Podsumowanie: Pudełko wg wielu blogerek nie oddaje w pełni idei upiększania przez sen. Nie do końca się z tym zgodzę, większość kosmetyków z tego pudła używam/zamierzam używać właśnie na noc. Nie ma tutaj rzeczy, której chętnie bym się pozbyła. Trochę za dużo tego aloesu, ale generalnie wszystko mi pasuje.

A teraz czas na bardziej praktyczne wnioski:

Wielkie nadzieje: Dewytree Aqua  Collagen Peptide Sleeping Mask - obiecuje wiele, zobaczymy czy moja twarz pokocha to cudo.
Kulą w płot: Chyba nie ma takiego produktu. Najmniej podoba mi się Dermahouse Aloe Vera Gel bo jest dla mojej skóry za "chudy". Wolę bardziej treściwe mazidła, ale to nie powód aby wkurzać się na aloes.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie kosmetyki prezentowane na stronie kupiłam sama, za własne pieniądze lub otrzymałam je w prezencie od rodziny:) Wszystkie zamieszczone tu opinie są moimi indywidualnymi i nie są reklamą czegokolwiek.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zdjęcia na stronie są mojego autorstwa ( o ile nie znaczę inaczej) i obejmuje je prawo autorskie. Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody

2 komentarze:

  1. Ten żel aloesowy zostaw sobie na lato, świetnie nawilża i koi skórę. Po masce peptydowej mam dziwnie "zapchaną" skórę, a podczas nakładania trochę szczypie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że aloes za chudy na zimę:-) Z maską zobaczymy jak będzie, skórę mam suchą, bez tendencji do zapychania ale kto wie. W końcu nic podobnego jeszcze nie stosowałam.

      Usuń