czwartek, 22 stycznia 2015

Night Care czyli jak znów chciałam się upiększyć nocą

Kolejny raz złapałam się obietnice nocnej pielęgnacji od Meme i  nabyłam:

Memebox Night Care #1

Tu pudełko po rozpakowaniu...


Pudło zawiera 6 pełnowymiarowych produktów których wspólnym mianownikiem miała być nocna pielęgnacja. Czy rzeczywiście? Znów nie ma wydrukowanej karty informacyjnej tylko link do info card na stronie Memeboxa. Dalej nie podoba mi się to rozwiązanie.


1. HEART FACE Ultra Pore Care Sleeping Pack 100ml
Maska do nakładania przed snem, której głównym składnikiem są produkty fermentacji drożdży galactomyces. Do tego kwas hialuronowy, wyciągi z ziół i aloes. Produkt ma odmładzać i ujędrniać nie powodując wysypu przykrych niespodzianek.


2. MYPU; Black Pearl & Gold Velvet Gel Eye Patch 1.1g X 60ea
Żelowe płatki pod oczy nasycone kolagenem, kwasem hialuronowym i ekstraktem z czarnych pereł. Mają zmniejszać cienie pod oczami, nawilżać i odżywiać ten delikatny obszar.

 
3. AVEC MOI Mask 4 Set
- Pony Tail Silky Treatment Pack 8g 
- Shea Butter Special Care Foot Mask 16g
- Camellia Special Care Hand Mask 16g
- Intensive Nail Pack 4.5g   
Zestaw maseczek na wszystko. Nawilżanie, odżywianie i czego tylko chcecie w saszetkach. Dla mnie najbardziej intrygujące są nakładki na paznokcie czyli Intensive Nail Pack. W drugiej kolejności odżywka na kucyk. Maska na stopy i dłonie to przy nich banał:)


4. D’RAN Wonder Lifting Eye Cream 25g
Liftingujący krem pod oczy zawierający betaglucan, EGF, olej z makadamii, jojoby, arganowy. Rozjaśnia i chroni okolice oczu. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.


5. TOSOWOONG Natural Pure Snail Essence 60ml
Esencja z 20% zawartością wydzieliny ślimaka. Rozjaśnia i z zmniejsza zmarszczki, nawilża i kontroluje wydzielanie sebum.


6. SWITCH PATCH Elephant 3-Step! Black Head Nose Pack 7g
Trzystopniowa kuracja usuwająca zaskórniki z okolic nosa. Od rozpuszczenia tłuszczu, do jego usunięcia, zamknięcia porów i ukojenia podrażnionej skóry.

Memewartość zawartości pudełka, czyli cena wszystkich produktów podana przez Memebox to 139$.


Podsumowanie: Tyle było narzekania na Sleepin Beauty, a to tutaj niewiele kupy się trzyma. Co mają słoniowe paski do nosa z nocną pielęgnacją? W pudle nie było żadnego treściwego kremu. Spodziewałam się czegoś o bogatszej konsystencji. Może większość osób kupujących w Meme ma młodą, tłusta skórę ale na pewno są takie, które mają suchą, jak ja i chciałyby ją trochę natłuścić. "Nocna pielęgnacja" to hasło wzbudziło niesłusznie moje nadzieje. Z pudła na pudło tracę wiarę i w tej kwestii chyba znów zacznę patrzeć na apteczne półki. Może skóra Azjatek nie potrzebuje natłuszczania? Może klimat jest uogólniając bardziej wilgotny i ciepły, stąd te "chude" konsystencje? Tylko, że lipidy tworzą warstwę nie pozwalającą parować wilgoci z głębi skóry więc nie trafia do mnie taka filozofia. I jak już się żalę, to kolejna rzecz która nie podoba mi się w wielu azjatyckich kosmetykach, to alkohol wysoko w  składzie. Np. AHC Real Aqua Velvet Sleeping Pack z poprzedniego wpisu okazał się pachnieć jak gorzelnia. Alkohol jest passe, nawet dla skór mocno przetłuszczających się. Drażni i początkowo suszy, później nasilając przetłuszczanie. Czy oni tego nie wiedzą?


A teraz czas na bardziej praktyczne wnioski:

Wielkie nadzieje: MYPU; Black Pearl & Gold Velvet Gel Eye Patch
Nosiłam się z zakupem płatków więc jak zobaczyłam spoiler to zakupiłam pudło. Myślę, że będą ok, ale patrząc na resztę zawartości boxu drugi raz bym się nie skusiła.

Kulą w płot: SWITCH PATCH Elephant 3-Step! Black Head Nose Pack
Produkt całkowicie poza moimi potrzebami. Nawet nie wiem komu go oddać bez obrażania obdarowanego;) Blackheads na nosie są ostatnim z  moich problemów skórnych, choć przyznam, że kiedyś spróbowałam podobnego kosmetyku w ramach eksperymentu. I efekt był baaardzo kiepski. Ledwo widoczne pory na moim nosie zalepiły się czarną mazią z takiego wynalazku i było gorzej niż lepiej. Czasem na własnej skórze trzeba się przekonać, że lepsze jest wrogiem dobrego.
Słoń prawdopodobnie wyląduje w koszu. O ile się zmieści;)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie kosmetyki prezentowane na stronie kupiłam sama, za własne pieniądze lub otrzymałam je w prezencie od rodziny:) Wszystkie zamieszczone tu opinie są moimi indywidualnymi i nie są reklamą czegokolwiek.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zdjęcia na stronie są mojego autorstwa (o ile nie znaczę inaczej) i obejmuje je prawo autorskie. Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody
--------------------------------------------------------
Przy sesji wykorzystałam tapetę: http://www.hdwallpapers.in/creative_city_moon-wallpapers.html

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy box, najbardziej ciekawia mnie płatki pod oczy? Stosowala je juz?
    Mam jeszcze pytanie- co mam zrobic, aby mocpisac z nicku, lub zeby moje imie sie wyswietlalo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli założysz konto na gmailu, po zalogowaniu będziesz widoczna jako Ty:) Możesz też logować się z TypePad, WordPress ale gmail jest najbardziej popularny. Jeśli nie chcesz zakładać konta pozostaje pisanie anonimowo i podpisywanie się nickiem czy imieniem. Tylko, że tutaj już ktoś mógłby się ewentualnie pod Ciebie podszyć.

      Płatków jeszcze nie używałam, ale niedługo spróbuję. Staram się jednorazowo nie używać kilku nowych rzeczy na twarz, żeby w razie podrażnienia (odpukać) wiedzieć od czego.

      Usuń
    2. Dzieki za info, w weekend pokombinuje bo bede miala wtedy czas
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie zamawiałam tego pudełka, a szkoda, bo wydaje mi się całkiem fajne. Masz rację, że z nocną pielęgnacją nie ma wiele wspólnego (oprócz nocnej maski), ale na upartego można wszystkie te kosmetyki stosować wyłącznie wieczorem, żeby się wczuć w atmosferę memeboxa.

    Maska na kucyk powaliła mnie na kolana:) Koniecznie napisz, jak się sprawiły maski na paznokcie.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ją nałożyć jak najszybciej, bo po umyciu włosów wynoszonym pod niebiosa szamponem Pilomax dla blondynek, mój kucyk wygląda fatalnie. Szorstki wiecheć:-(

      Usuń