poniedziałek, 2 lutego 2015

Wielka radość z minipudełka czyli ostateczne odliczanie 2

To pudło zniknęło w przeciągu pół godziny ze strony Meme. I nie ma się czemu dziwić:

INTROSET Korean Beauty Starter Set #2 Sampler Kit

Tu pudełko po rozpakowaniu...
Box zawiera w sumie 15 produktów, choć trudno mi to było policzyć. Bo z jednej strony kosmetyczka z drugiej serum Pisteo, które odstajemy jako kompletny zestaw do pełnej kuracji.



1. MEMEBOX Meme Pouch
Kosmetyczka, jaka jest każdy widzi;) Chyba mój jedyny produkt firmy Memebox. Tak na koniec.
 
2. DERMALIFT Intensive Aqua Rich Cream 15ml x 3
Intensywny krem regenerujący i ochronny do suchej i zniszczonej skóry. Bardzo zazdrościłam posiadaczkom Globala 18 tego kremu, a teraz i ja go mam. 3 próbki dają prawie pełne opakowanie 50ml.

3. BOH Botanic Boh Youth Ampoule Essence 5ml 
4. 7DROPS Moringa Light Sunblock SPF50+ 7g
Głównym składnikiem ampułki BOH jest wyciąg z magnolii. Ta drobna tubka ma nam pomóc w opóźnieniu procesu starzenia.
7 Drops to z kolei mocny filtr chroniący przed słońcem. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, silikonów, beznophenonu i talku. Nie bieli, wchłania się w skórę jak esencja.

5. PISTEO Bright & Pure C Serum 7ml x 5
Serum z witaminą C ze wszystkimi benefitami płynącymi z jej używania. Rozjaśnienie, zmniejszenie widoczności naczynek, odmłodzenie cery. 4 ampułki mają starczyć na 28-dniowa kurację, tu mamy ich 5!

6. RYU Anti-Hair Loss Treatment 50ml x 2
Odżywka do włosów, przeciwdziałająca wypadaniu. Bogata w wyciągi z rośli stosowanych w azjatyckiej medycynie naturalnej. Wspomaga nie tylko włosy ale i skalp.

6. PLAGENTRA White Mark Cream 15ml
7. TOO COOL FOR SCHOOL Dinoplatz Cinema City 10ml
Plagentra, to krem przeciw rozstępom. Uelastycznia skórę, wpływa wyszczuplająco. Dla mnie pierwszy azjatycki produkt tego typu. Po jednym zastosowaniu będzie można stwierdzić czy nie ma się uczulenia na ten krem, a nie czy działa ale warto wypróbować.
Dinoplatz to wielofunkcyjny krem, który odżywia i nawilża, równocześnie nadając skórze teksturę gładką jak skorupka jajka. Zawiera filtr przeciwsłoneczny.

Memewartość zawartości pudełka, czyli cena wszystkich produktów bliżej nie zidentyfikowana, ale patrząc na cenę serum Pisteo w koreańskich sklepach, to grubo ponad 100$.


Podsumowanie: Jestem typ pudełkiem zachwycona! Mocne uderzenia jak na koniec mojego romansu z Memboxem. 


A teraz czas na bardziej praktyczne wnioski:

Wielkie nadzieje: PISTEO Bright & Pure C Serum! Bo kocham witaminę C, a tu wydaje się że dostajemy megaprodukt w minicenie.

Kulą w płot: Nic. Naprawdę. Może jestem zaślepiona, bo udało mi się wreszcie dorwać pudełko z minproduktami, ale nie będę na siłę szukać dziury w całym.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie kosmetyki prezentowane na stronie kupiłam sama, za własne pieniądze lub otrzymałam je w prezencie od rodziny:) Wszystkie zamieszczone tu opinie są moimi indywidualnymi i nie są reklamą czegokolwiek.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zdjęcia na stronie są mojego autorstwa (o ile nie znaczę inaczej) i obejmuje je prawo autorskie. Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody
--------------------------------------------------------
Przy sesji wykorzystałam tapetę: http://www.hdwallpapers.in/neon_flow-wallpapers.html

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Echhh niestety nie udalo mi sie kupic tego pudelka i do teraz mnie to boli.... Bardzo jestem ciekawa tego serumz wit C ? Uzywalas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam w tym tygodniu piewszy raz w życiu zabieg IPL na naczynka więc narazie nie otwieram tego serum. Mam jeszcze 2 zabiegi czyli ze 4 tyg. serum poczeka. Nigdy nie podrażniła mnie wit C ale można powiedzieć, że dmucham na zimne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znac jak zastosujesz, bo jestem bardzo ciekawa efektow :)

      Usuń
    2. To daj znac jak zastosujesz, bo jestem bardzo ciekawa efektow :)

      Usuń
    3. Kurcze, nie wiem dlaczego wyswietlaja sie podwojnie odpowiedzi....

      Usuń
    4. Też nie wiem ale robisz mi ruch na blogu:-)

      Usuń