poniedziałek, 2 lutego 2015

Mój pierwszy Global czyli ostateczne odliczanie 3

Późno dołączyłam do memesekty i nigdy nie załapałam się na kultowego już Globala. Udało mi się złowić dopiero 19 edycję tego pudła. I będzie to ostatni Global, ponieważ z wielkim hukiem z dniem 10.02.2015 Memebox przestaje wysyłać do wszystkich krajów poza USA, Koreą i Chinami. Czuję się jak porzucona przed ołtarzem. A zatem finnaly countdown... 3!

Memebox January Box

Tu pudełko po rozpakowaniu...
Mamy tutaj 5 pełnowymiarowych produktów plus 2 rodzaje próbek. Jak już dają folijki to mogliby ich dorzucić chociaż po 5 sztuk, a nie po 2, tak na marginesie. Ale jakie to ma teraz znaczenie.




1. The Choute Aurora Pearl Base 30ml
Perłowa baza pod makijaż. Zawiera wyciągi z mięty i cytrusów, tworzy na twarzy warstwę która obija światło i "rzeźbi" rysy. Nie lubię płaskiego matu w makijażu, więc jest duże prawdopodobieństwo, że polubię ten produkt.


2. Secret Nature Moringa Seed Toner 130ml
Delikatny tonik rozjaśniający i nawilżający skórę. W składzie: ekstrakt z hibiskusa i fermentowane kwiaty lotosu. Produkt należy nakładać nasączonym wacikiem po umyciu twarzy. Solidna butla ze szronionego szkła skradła moje serce:)
 
3. Pureplus Acai Berry Magic Bubble Cleansing Foam 80ml
Pianka do mycia twarzy oparta na wyciągu z superjagód acai. Usuwa makijaż, rozjaśnia i utrzymuje elastyczność skóry.

4. Mimi Lauryne's Beauty Lesson Hand Cream (różany, cytrusowy lub egzotyczny) 50ml
Krem do rąk z wyciągiem z orzechów macadamia. Nawilża i działa przeciwzmarszczkowo. Mój krem ma zapach różany. Cytrusowy pewnie bardziej by mnie zachwycił ale uważam, że ten krem to hit. Szybko wsiąka w skórę, nie zostawia śliskiej powłoki, a jednak coś robi. Coś bardzo dobrego.

5. Esthetic House Vitamin 3000 Vitamin C Vita Capsule Cream 30ml
Krem z czystą witaminą C. Do stosowania samodzielnie lub jako dodatek do standardowego nawilżacza. Zmniejsza pory, przebarwienia, rozjaśnia.


6. Syndrome Cosmetic CB Revitalizing Fermentation Essence 1gx2
7. Syndrome Cosmetic CB Cream Gold 1gx2
Esencja oparta na jest na drożdżach galactomyces i na bifidum i ma działanie przeciwstarzeniowe. Krem nawilża i opóźnia pojawienie się zmarszczek.


Memewartość zawartości pudełka, czyli cena wszystkich produktów podana przez Memebox to 102$. Próbek nie wliczałam do tej kwoty, ponieważ z założenia są one bezpłatne. No nie?;)


Podsumowanie: Bardzo podoba mi się ten box. Mogłabym narzekać na ilość produktów w odniesieniu do tego co było w przeszłości, a co znam tylko z pradawnych memeprzekazów z sieci, ale wyjątkowo nie będę. Zużyję wszystko. W przeciwieństwie do moich memekoleżanek, nie brodzę jeszcze w piankach do mycia twarzy i wiem jak je alternatywnie wykorzystać:) Są doskonałe jako żel pod prysznic, więc nic się nie zmarnuje.

A teraz czas na bardziej praktyczne wnioski:

Wielkie nadzieje: Esthetic House Vitamin 3000 Vitamin C Vita Capsule Cream
Co prawda do zakupu boxa zachęcił mnie toner, ale kocham witaminę C w kremach. Dobrze działa na naczynka i ujednolica cerę. Mam nadzieje i to naprawdę wielkie! Widziałam, że w Lucku Boxie 13 jest wersja tego kremu z witaminą B. Też bym na niego zapolowała, ale szansy już nigdy nie będzie.

Kulą w płot: Wkładanie próbek w śmiesznej ilości. Moim zdaniem 5 to minimum, żeby przez kilka dni wypróbować i w jakimś stopniu ocenić produkt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie kosmetyki prezentowane na stronie kupiłam sama, za własne pieniądze lub otrzymałam je w prezencie od rodziny:) Wszystkie zamieszczone tu opinie są moimi indywidualnymi i nie są reklamą czegokolwiek.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zdjęcia na stronie są mojego autorstwa (o ile nie znaczę inaczej) i obejmuje je prawo autorskie. Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody
--------------------------------------------------------
Przy sesji wykorzystałam tapetę: http://www.hdwallpapers.in/colorful_balloons-wallpapers.html

2 komentarze:

  1. Dotarłam i ja do Ciebie :) Robisz ładne, tematyczne zdjęcia do postów :)

    Jestem zadowolona z tego pudełka. Może ma na to także wpływ fakt, że to ostatnie. Ciekawi mnie ta perłowa bazy, ale obawiam się, że nie sprawdzi się przy mojej mieszanej cerze. Używałaś już jej może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:)
      Jeszcze nie używałam tej bazy. Perły się nie boję. Jeśli na wierzch położę coś bardziej matowego, to liczę na satynkę:) Co do zapychania trudno powiedzieć jak zadziała. Ja raczej nie mam tendencji, chociaż moja skóra bywa, że reaguje niestandardowo. Czasem produkt, wywołujący w sieci same ochy i achy potrafi mi narobić kłopotów, jak legendarny krem Embryolisse.

      Usuń