czwartek, 15 stycznia 2015

Pudło na pocieszenie czyli to co zostało pod choinką

Nie udało mi się kupić Boxing Day Special#2 za 12 dolców, więc popadłam w memesmutek i przez całe Święta nie zaglądałam na ich stronę, ale po Świętach kupiłam jedyne boxingowe pudło jakie ocalało i było to:

Memebox Boxing Day Special #5

Tu pudełko po rozpakowaniu...

Pudło zawiera 5 pełnowymiarowych produktów nie mających tematycznego mianownika. Nie ma też wydrukowanej karty informacyjnej (chlip!) tylko linka do info card na stronie Memeboxa. Nie podoba mi się to rozwiązanie. Lubię ich drukowane karty. W przyszłości pewnie usuną linki i zostaniemy w ciemnej... jaskini;)


1. PUREDERM Yogurt Wash-Off Pack 15szt. 
Zmywalna maska z ekstraktami z jogurtu, owoców, kolagenem i witamina E. Chciałam truskawkową, ale miałam przeczucie, że dostanę kiwi i dostałam. 

2. ECHOICE Wash Oatmeal Body Scrub 110g
Peeling do ciała z wyciągiem z owsa i orzechów. Witaminy, lizyna, proteiny, włókna, wapń, tryptofan i antyoksydanty dla gładszej i odżywionej skóry. O dawna nie używam peelingów ziarnistych, bo korzystam z dobrodziejstwa kessy, ale od czasu do czasu, czemu nie?
 
3. DR.MJ Real Mucin Restore Cushion SPF50+ PA+++ 10g
BB w poduszce. Zawiera ekstrakty z wydzieliny ślimaka. Obiecuje nawilżoną i promieniująca zdrowiem skórę. Wolny od parabenów, oleju mineralnego, beznophenonu, talku i alkoholu. Nadaje się do wielokrotnego nakładania w ciągu dnia bez efektu maski.

4. AHC Real Aqua Velvet Sleeping Pack 80ml
Maska nakładana przed snem. Jednostopniowa pielęgnacja dla suchej i wyczerpanej skóry. Zamyka wilgoć w naskórku. Zawiera niacynamid, adenozynę, wyciąg z kory brzozy, wydzieliny ślimaka oraz ice plant ekstrakt co chyba oznacza, że to wyciąg z pewnego gatunku kaktusa.

5. MSTAR Malus Intensive Hair Treatment 30g
Skoncentrowana odżywka do nakładania na włosy i skalp. Zawiera wyciąg z jabłek, ceramidy, panthenol i 40 innych nieujawnionych składników pochodzenia naturalnego. Włosy po tej odżywce mają być gładkie i pełne życia.


Memewartość zawartości pudełka, czyli cena wszystkich produktów podana przez Memebox to 110$.


Podsumowanie: Tylko 5 produktów i to już chyba tak  będzie w nowej polityce Meme. Przykro mi, że dołączyłam kiedy najlepsze deale już przeminęły. I tak było to dość tanie pudełko, bo "tylko" 23$ + 6,99$ eko wysyłka, gdy nowy standard to 29$

A teraz czas na bardziej praktyczne wnioski:

Wielkie nadzieje: DR.MJ Real Mucin Restore Cushion
Poduszki z BB są b. popularne Azji. Nie rozumiem tego fenomenu, ale wszystko przed mną:) To moja pierwsza poducha i muszę ją przetestować. Nawet nie mogę się wypowiedzieć na temat koloru, bo pudło dostałam wczoraj, a nie chciałam w  pośpiechu rozrywać pięknie zabezpieczonego wnętrza opakowania. Niezła wymówka:)

Kulą w płot: PUREDERM Yogurt Wash-Off Pack
Chciałam truskawki!!!
Masek jest dużo, nie ma się do czego przyczepić, ale to chyba nie jest wybitna firma? Czy może się mylę? Olej mineralny jest, a jakże. Dobrze, że ja mogłabym się wysmarować wazeliną i by mnie nie wysypało:) Mam tylko jeden wysypujący krem na czarnej liście, ale nie jest on azjatycki i może go jeszcze tutaj obsmaruję.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie kosmetyki prezentowane na stronie kupiłam sama, za własne pieniądze lub otrzymałam je w prezencie od rodziny:) Wszystkie zamieszczone tu opinie są moimi indywidualnymi i nie są reklamą czegokolwiek.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystkie zdjęcia na stronie są mojego autorstwa (o ile nie znaczę inaczej) i obejmuje je prawo autorskie. Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć bez mojej zgody
--------------------------------------------------------
Przy sesji wykorzystałam tapetę:http://www.hdwallpapers.in/cold_leaves-wallpapers.html

6 komentarzy:

  1. masz fajne wstawki :)
    co do tej kessy, no muszę w końcu się ją zanabyć, bo słyszałam o niej same ochy i achy :) chociaż ja tak uwielbiam peelingi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:-*
    Kessa jest super ale trzeba sie troche pomeczyc. Najpierw namoczenie, pozniej czarne mydlo, pozniej szorowanie,a na koniec dobry, naturalny olej. Jak mnie nie rozlozy niemoc lub len to robie sobie raz w tygodniu taki rytual.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowala juz BB w poduszce? Nakladasz cos na twarz przed BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jeszcze nie stosowałam. Skład takich produktów jest bogaty i chyba nie należy nakładać grubej warstwy esencji, kremu itd pod spód. W necie widzę, że dziewczyny kładą takie BB na bazę. Od dawna nie stosowałam baz pod makijaż, ale leci do mnie taka w boxie Global 19 więc zobaczymy. Pierwszy raz chciałabym chyba spróbować tylko na skórę stonizowaną po umyciu.

      Usuń
  4. 39 yr old Research Nurse Dorian Simnett, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Leather crafting. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Bronco. skocz tutaj

    OdpowiedzUsuń